Teatrzyk cieni "Ruth i Bulle" część III

Powstał trzeci i ostatni odcinek naszej bajki "Ruth i Bulle". Umieściłyśmy ją na naszym kanale YouTube. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba.

 

Czytany przez nas fragment:
 - zabawa była wspaniała, miau, miau, ale teraz zgłodniałem
- hau, hau tak, tak świetnie się bawiłem, ale też jestem głodny
- miau, miau zawołam mojego przyjaciela Juliana, może złowi dla nas rybę.
- hau, hau, a kim jest Julian?
- miau, miau Julian jest mewą. O właśnie leci. Witaj Julianie. Poznaj mojego nowego przyjaciela Bullego. Bawiliśmy się, a teraz jesteśmy strasznie głodni. Czy przyniesiesz nam rybę?
- Oj dzisiaj to nie będzie możliwe, bo wszystkie ryby wypłynęły na wakacje - zaskrzeczał Julian. 
W tym czasie zrozpaczona Ruth szukała swojego pupila. Poprosiła swoich rodziców o pomoc. W całym ogrodzie było słychać nawoływana. 
- Bulle, Bulle, Bulle gdzie jesteś piesku? 
Jakże się zdziwili kiedy nagle w ogrodzie pojawił się buldożek wraz z mewą Julianem i kotem bez imienia. 
- gdzieś ty był? Tak się o ciebie martwiłam. Cała rodzina cię szukała. 
- och przepraszam, że sprawiłem kłopot, ale poznałem kota bez imienia i bawiliśmy się piłeczką na plaży. Zapomniałem Ci o tym powiedzieć. Obiecuję że nigdy już tak nie zrobię. Jesteśmy strasznie głodni. Czy dostaniemy coś do jedzenia na obiadek? 
Dziewczynka tuliła swojego pupila i śmiała się przez łzy. Mama Marta i tata Ernst zaprosili wszystkich na rybne kotlecik.

Odcinek II


Odcinek I


Sami widzicie, że bajkę można napisać samemu. Wymyślić postacie, przygody i miejsca. Ale jeżeli chcecie możecie skorzystać z naszej. Dlatego przygotowaliśmy dla Was planszę z postaciami występującymi w bajce. Tu macie do niej link. Na filmie pokazujemy jak samemu przygotować bohaterów naszej opowieści.


My też uczyliśmy się od innych. Nasz teatrzyk powstał dzięki Pani Sylwii Błaszczyk, która prowadzi bardzo fajnego bloga mamawdomu.pl  i ma swój kanał na YouTubie. To na nim znaleźliśmy film jak zrobić teatrzyk cieni.



Miłej zabawy!

Komentarze